Kliknij po więcej produktów.
No produts were found.
Gra towarzyska iKNOW została skonstruowana w ten sposób, aby za każdym razem wracać do niej z tym samym, dużym zapałem. Zawiera 1600 pytań, podzielonych na cztery kategorie tematyczne. Każdemu pytaniu przypisano trzy, różniące się poziomoem trudności, podpowiedzi, które pomogą graczom w rozwiązaniu. Myślisz, że znasz odpowiedź? Być może jednak chcesz, aby inni gracze odpowiadali przed Tobą? Oprócz wiedzy, w iKNOW liczy się również właściwa taktyka.
Dzięki dodaniu 3 podpowiedzi do każdego pytania, o zróżnicowanym stopniu trudności, możesz w jednej rozgrywce wykorzystać mniej pytań, niż w tradycyjnych grach tego typu. iKNOW będzie nadal Cię bawić i zaskakiwać. Dodatkowo zabawa podczas gry polega również na odgadywaniu, jak inni gracze poradzą sobie z danym pytaniem. Tym sposobem możesz osiągać dobre wyniki w grze, nie odpowiadając poprawnie na własne pytania. Jeżeli wiesz, że Twój ojciec interesuje się sportem, a Twoja przyjaciółka śledzi życie gwiazd – możesz wykorzystać tę wiedzę podczas rozgrywki.
IKNOW jest grą planszową, w której Twój wynik nie jest zależny wyłącznie od wiedzy i sprzyjającego szczęścia. Zwyciężysz, jeżeli dobrze znasz innych graczy i obrócisz ich wiedzę i niewiedzę, przeciwko nim.
Gra towarzyska iKNOW została zamknięta w ładnym, eleganckim, białym pudełku. Będzie się znakomicie prezentować pośród książek w domowej biblioteczce. Oryginalnie wykonane pionki oraz plansza tworzą wspólnie nowoczesny design.
Cel gry:
Wygrywa gracz, który pierwszy uzyska 20 punktów. W tym celu musi dobrze odpowiadać na zadane pytania i właściwie obstawiać, w jaki sposób poradzą sobie z nimi inni gracze.
Przygotowanie gry:
Po rozłożeniu planszy, każdy gracz otrzymuje po jednym pionku iKNOW i iBET określonego koloru oraz jeden biały żeton.
Umieść swój żeton na pionku iBET.
Reszta żetonów składa się na „bank”, z którego gracze otrzymają żetony i w którym mogą wymieniać 5 białych żetonów na 1 czarny.
Kategorie - na grę składają się cztery kategorie tematyczne:
Ludzie
Pytania o aktorów, muzyków, sportowców, polityków oraz inne wybitne i wpływowe osoby, od zamierzchłej przeszłości, aż po czasy współczesne.
Świat
Pytania o naszą planetę — jej geografię, florę i faunę, a także niektóre wytwory człowieka, np. budynki — jak również najdalsze zakątki Układu Słonecznego.
Kultura
Pytania o rzeczy stworzone przez człowieka: od książek do samochodów, od filmów do albumów, od postaci literackich do firm i zespołów muzycznych.
Historia
Pytania o ważne daty historyczne, festiwale muzyczne, zawody sportowe, ruchy polityczne, religie, zjawiska atmosferyczne, a także minione i aktualne, czasem niemądre, mody.
Pytania
Elementy na karcie:
Pytanie
Podpowiedź za 3 punkty
Podpowiedź za 2 punkty
Podpowiedź za 1 punkt
Odpowiedź
Żetony do gry
Białe żetony o wartości jednego punktu.
Czarne żetony o wartości pięciu punktów.
W trakcie gry można wymieniać białe żetony na czarne.
W zestawie:
iKnow: Wielki Test Wiedzy to rozszerzenie, a właściwie autonomiczna wersja iKnow dla bardziej wymagających. Zarówno jeżeli chodzi o poziom trudności zadawanych pytań, ale i samą rozgrywkę taktyczną. Aby zwyciężyć, musimy korzystać ze swojego intelektu, wykorzystać wiedzę innych zawodników i celnie przewidywać trafność ich odpowiedzi.
Wielki Test Wiedzy to 1600 pytań podzielonych na cztery kategorie tematyczne. Trzy podpowiedzi do każdego pytania nie tylko stopniowo przybliżają graczy do prawidłowego rozwiązania, ale i poszerzają ich wiedzę.
W zestawie:
Gra towarzyska iKNOW w akcji:
Proszę się najpierw zalogować.
Zaloguj sięCreate a free account to save loved items.
Zaloguj się