Miś z róż w pudełku z płatkami Powiększ

Miś z róż w pudełku 25 cm

5 Opinie
Toys4Boys

12743

Nowy

  • Miś z róż 
  • Uroczy miś wykonany ze sztucznych czerwonych róż
  • Miękkie i przyjemne w dotyku kwiaty wykonane z pianki
  • Całość ukryta w pudełku z kokardką
  • Róże, które nigdy nie zwiędną, jak bukiet!
  • Wysokość misia: ok. 25 cm
  • Oryginalny prezent na Walentynki, Święta , Mikołajki

Więcej informacji

79,00 zł

brutto
Paczkomaty 24/7 24h 12,00 zł
Kurier InPost 24h 12,00 zł
Kurier GLS 24h 12,00 zł
Poczta Polska 48h 12,00 zł

Setki czerwonych róż na Walentynki, które nigdy nie zwiędną!

Walentynki to czas obdarowywania kobiet kwiatami, w szczególności czerwonymi różami. Cięte kwiaty niestety bardzo szybko więdną i usychają, przez co nie można się nimi cieszyć przez długi czas. Jest jednak na to sposób! Przepiękny miś cały ubrany w czerwone róże, które nigdy nie zwiędną!

Prezent na Walentynki dla dziewczyny

Walentynkowy mis został wykonany z czerwonych piankowych róż, które są niezwykle miłe w dotyku. Miś ma aż 25 cm wysokości, więc naprawdę sporo. To jednak nie wszystko! Aby zaskoczyć Twoją Ukochaną, całość zawiązaliśmy stylową kokardką, dzięki której miś prezentuje się niezwykle tajemniczo! Prezent został tak zapakowany, abyś nie musiał już nic z nim robić, oprócz oczywiście podarowania go swojej Walentynce!

Specyfikacja:

  • Miś z róż w pudełku
  • Uroczy miś wykonany ze sztucznych czerwonych róż
  • Miękkie i przyjemne w dotyku kwiaty wykonane z pianki
  • Całość ukryta w pudełku z kokardką
  • Napis na kokardce: Happy everyday
  • Róże, które nigdy nie zwiędną, w przeciwieństwie do bukietu
  • Wysokość misia: ok. 25 cm
  • Oryginalny prezent na Walentynki dla dziewczyny
toys4boys.pl Reviews with ekomi-pl.com
Oceń 
2021-11-17

Miś z róż w pudełku 25 cm - idealne na prezent

Zniszczone opakowanie

Oceń 
2021-01-28

Prezent dla dziewczyny

Bardzo fajny prezent dla dziewczyny!

Oceń 
2021-01-28

Rose Bear Miś z róż

Genialny jest ten miś! Fajnie wykonany i zapakowany, więc wystarczy tylko dać bez męczenia się z pakowaniem w papier ozdobny.

Oceń 
2021-01-28

Prezent na Walentynki

Super miś na Walentynki! Starannie zapakowany i wykonany. Dobra robota!

Oceń 
2020-03-02

Miś z róż dla dziewczyny

Fajny pomysł na prezent dla dziewczyny. Miś jest ładny i czerwony, a pudełko eleganckie.

Napisz opinie! !

Napisz opinie

Akceptuję
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę zgodnie z Polityką Cookies! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.