Jak otrzymać rabat na zakupy?
Najlepiej dołączyć do społeczności Toys4Boys i zapisać się do newslettera. Tam cyklicznie wysyłamy informacje o trwających promocjach oraz podajemy kody rabatowe. Dobrze jest także obserwować nasze media społecznościowe, na których regularnie informujemy o obecnych akcjach promocyjnych.
Czy mogę zapłacić za zakupy później?
Przy składaniu zamówienia wybierz opcję płatności z PayPo. Dzięki temu zapłacisz za swoje zakupy w dogodnym dla Ciebie terminie.
Czy mogę złożyć zamówienie poprzez telefon?
Oczywiście, zapraszamy do składania zamówień poprzez nr +48 585 546 633.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Informacje o Twoim zamówieniu przesyłamy na adres mailowy podany podczas zakupów. Spodziewaj się od nas maili dotyczących m.in. potwierdzenia złożenia zamówienia, potwierdzenia otrzymania płatności za zakupy czy też powiadomienia o wysłaniu paczki.
Zachęcamy również do założenia konta. Zalogowani użytkownicy zawsze mogą sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”.
Gdzie znajdę dokument zakupu?
Dokument zakupu w formie papierowej (niezależnie od tego czy to paragon czy faktura VAT) dołączamy każdorazowo do wysyłanej paczki.
Jeżeli nie było go w środku lub omyłkowo został wyrzucony – skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail lub telefonicznie, a my wyślemy do Ciebie elektroniczną wersję dokumentu.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy przeważnie tego samego dnia – o ile zamówienie zostało złożone do godziny 14.00. Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 14.00 – nadamy do Ciebie paczkę następnego dnia roboczego. Kurierzy, z którymi współpracujemy dostarczają paczki przeważnie w ciągu 24h.
Czy mogę kupić towar na raty?
Niestety na ten moment nie oferujemy sprzedaży ratalnej. Możesz jednak skorzystać z oferty PayPo – czyli kupić produkt teraz, a zapłacić za niego w późniejszym terminie (również w opcji rozłożenia płatności na raty).
Gdzie mogę odebrać towar osobiście?
Po odbiór towaru zapraszamy pod adres:
Kompranet Sp.J.
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy jedynie wysłanie na adres [email protected] oświadczenia przed upływem wspomnianych 14 dni. Następnie w ciągu kolejnych 14 dni należy zwrócić towar.