Zamów do 14.00 - wysyłamy tego samego dnia
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 100 zł
Sprawdzony sklep - działamy od 2015 roku

FAQ - najczęściej zadawane pytania


Jak otrzymać rabat na zakupy?

Najlepiej dołączyć do społeczności Toys4Boys i zapisać się do newslettera. Tam cyklicznie wysyłamy informacje o trwających promocjach oraz podajemy kody rabatowe. Dobrze jest także obserwować nasze media społecznościowe, na których regularnie informujemy o obecnych akcjach promocyjnych.

Czy mogę zapłacić za zakupy później?

Przy składaniu zamówienia wybierz opcję płatności z PayPo. Dzięki temu zapłacisz za swoje zakupy w dogodnym dla Ciebie terminie.

Czy mogę złożyć zamówienie poprzez telefon?

Oczywiście, zapraszamy do składania zamówień poprzez nr +48 585 546 633.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Informacje o Twoim zamówieniu przesyłamy na adres mailowy podany podczas zakupów. Spodziewaj się od nas maili dotyczących m.in. potwierdzenia złożenia zamówienia, potwierdzenia otrzymania płatności za zakupy czy też powiadomienia o wysłaniu paczki.

Zachęcamy również do założenia konta. Zalogowani użytkownicy zawsze mogą sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce „Historia i szczegóły zamówień”.

Gdzie znajdę dokument zakupu?

Dokument zakupu w formie papierowej (niezależnie od tego czy to paragon czy faktura VAT) dołączamy każdorazowo do wysyłanej paczki.

Jeżeli nie było go w środku lub omyłkowo został wyrzucony – skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail lub telefonicznie, a my wyślemy do Ciebie elektroniczną wersję dokumentu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy przeważnie tego samego dnia – o ile zamówienie zostało złożone do godziny 14.00. Jeśli zamówienie zostało złożone po godzinie 14.00 – nadamy do Ciebie paczkę następnego dnia roboczego. Kurierzy, z którymi współpracujemy dostarczają paczki przeważnie w ciągu 24h.

Czy mogę kupić towar na raty?

Niestety na ten moment nie oferujemy sprzedaży ratalnej. Możesz jednak skorzystać z oferty PayPo – czyli kupić produkt teraz, a zapłacić za niego w późniejszym terminie (również w opcji rozłożenia płatności na raty).

Gdzie mogę odebrać towar osobiście?

Po odbiór towaru zapraszamy pod adres:

Kompranet Sp.J.
ul. Jana z Kolna 1/S6
83-000 Pruszcz Gdański

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy jedynie wysłanie na adres [email protected] oświadczenia przed upływem wspomnianych 14 dni. Następnie w ciągu kolejnych 14 dni należy zwrócić towar.

Menu

Create a free account to save loved items.

Zaloguj się