Ręcznik Morda-Dupa Powiększ

Ręcznik Morda-Dupa

16 Opinie
T4B

13452

Nowy

  • Ręcznik Morda-Dupa
  • Duży plażowy ręcznik z zabawnym nadrukiem
  • Podział ręcznika na 2 strony: morda i dupa, abyś przypadkiem nie pomylił i nie wytarł tę samą stroną ;)
  • Najbardziej higieniczny ręcznik ever!
  • Wymiary : 70 x 140 cm
  • Materiał: 100% bawełna
  • Gramatura 500 GSM
  • Wyprodukowany w Polsce
  • Super prezent dla kolegi

Więcej informacji

119,00 zł

brutto
Paczkomaty 24/7 24h Darmowa
Kurier InPost 24h Darmowa
Kurier GLS 24h Darmowa
Poczta Polska 48h Darmowa

Śmieszny prezent dla kolegi albo chłopaka

Znacie to uczucie zawahania, kiedy cali mokrzy sięgamy po omacku po ręcznik? Każdy ma chwilę zadumy przed przyłożeniem powierzchni ręcznika do buzi. Ten ręcznik pomoże oszczędzić niemiłego rozczarowania i sprawi, że będziesz miał pewność, że nie wytarłeś tyłka i ust tym samym skrawkiem ręcznika.

Po latach nieprzyjemności, żalu i goryczy, opatentowano ten niesamowity Ręcznik Pupa-Buzia! Dzięki niemu zawsze klarownie i wyraźnie, będziesz wiedzieć która część ręcznika jest adekwatna do danej partii ciała. Po prostu rozwieje Twoje wszystkie wątpliwości, a Ty będziesz spać spokojnie. Ręcznik Morda-Dupa wykonano z wysokiej jakości bawełny o gęstości 500g/m2, dzięki czemu jest bardzo miły w dotyku i zawsze miękki. Idealnie sprawdzi się jako prezent dla kolegi, brata czy chłopaka.

Specyfikacja:

  • Ręcznik Morda-Dupa
  • Duży plażowy ręcznik z zabawnym nadrukiem
  • Podział ręcznika na 2 strony: morda i dupa, abyś przypadkiem nie pomylił i nie wytarł tę samą stroną ;)
  • Najbardziej higieniczny ręcznik ever!
  • Wymiary : 70 x 140 cm
  • Materiał: 100% bawełna
  • Gramatura 500 GSM
  • Wyprodukowany w Polsce
  • Super prezent dla kolegi

toys4boys.pl Reviews with ekomi-pl.com
Oceń 
2022-06-15

Ręcznik Morda-Dupa szybka realizacja

Polecam!

Oceń 
2022-04-21

Ręcznik Morda-Dupa super rzecz

Ręcznik kupiłam na prezent, wszystko by było na 5 gdyby nie skaza 10 cm, pozdrawiam

Oceń 
2022-03-27

Ręcznik Morda-Dupa kupię ponownie

Idealny prezent dal faceta. Nigdy więcej rozterek pt. gdzie to ja się ostatnio wycierałem.

Oceń 
2022-03-24

Ręcznik Morda-Dupa jestem na tak

Super!

Oceń 
2022-03-19

Ręcznik Morda-Dupa fajne i modne

Bardzo fajna gatunkowo frotta. Fajny pomysł na prezent

Oceń 
2022-01-01

Ręcznik Morda-Dupa ciekawa sprawa

Fajny prezent, orginalny

Oceń 
2021-12-18

Ręcznik Morda-Dupa polecam

Jest ok

Oceń 
2021-12-15

Ręcznik Morda-Dupa w toys4boys

Produkt super

Oceń 
2021-12-12

Ręcznik Morda-Dupa w toys4boys

Super ręcznik, polecam !!

Oceń 
2021-12-02

Ręcznik Morda-Dupa ciekawa sprawa

Śmieszny prezent dla wyluzowanej osoby ;)

Oceń 
2021-11-08

Ręcznik Morda-Dupa dobry bajer

Super

Oceń 
2021-10-03

Ręcznik Morda-Dupa to lubię

Ręcznik genialny, solenizant zachwycony XD

Oceń 
2021-10-03

Ręcznik Morda-Dupa dobry bajer

Super

Oceń 
2021-09-30

Ręcznik Morda-Dupa fajne

super :)

Oceń 
2021-09-27

Ręcznik Morda-Dupa jestem na tak

Polecam, fajny pomysł na prezent

Oceń 
2021-09-27

Ręcznik Morda-Dupa jestem na tak

przezabawny

Napisz opinie! !

Napisz opinie

Akceptuję
Rozdajemy ciasteczka każdemu kto odwiedzi naszą stronę zgodnie z Polityką Cookies! Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.